Veel gestelde vragen

Je kan je bestelling betalen met de volgende mogelijkheden:

  • iDeal
  • Paypal
  • VISA
  • Mastercard
  • Maestro
  • American Express
  • giropay
  • Bancontact
  • G Pay
  • Apple Pay

Wij verzenden je bestelling in een doos of luchtkussenenvelop en veilig verpakt om schade te voorkomen.

Wij bezorgen in Nederland en wereldwijd. De normale levertijd voor Nederland bedraagt 1-3 werkdagen. Voor Europa is dit 3-8 werkdagen en voor de rest van de wereld 6-14 werkdagen.

Er kunnen een aantal redenen zijn waarom een bestelling niet binnen de geschatte tijd is aangekomen die op onze verzendpagina staat vermeld. Als je bestelling 7 of meer dagen na verzending nog niet is ontvangen, neem dan contact met ons op via info@sports-cards.nl, waar wij je kunnen adviseren over de volgende stappen.

De snelheid waarmee we contact kunnen opnemen met de vervoerder om de bestelling te vinden of terug te betalen, is afhankelijk van de gekozen verzendoptie.

Houd er rekening mee dat producten binnen 40 dagen nadat ze naar je zijn verzonden als vermist moeten worden gemeld, aangezien we na deze tijd geen actie meer kunnen ondernemen.

Onze webshop gebruikt HTTPS (in plaats van alleen HTTP) in de URL. De “s” in HTTPS staat voor veilig en geeft aan dat uw gegevens tijdens de verzending door een certificaat worden gecodeerd.

Wij verwerken geen gevoelige persoonlijke gegevens, alleen de gegevens om ervoor te zorgen dat wij je bestelling kunnen bezorgen. Wij gaan altijd zorgvuldig om met je persoonsgegevens en bewaren deze veilig!
Lees ons privacybeleid om te begrijpen hoe wij met je persoonlijke gegevens omgaan.

Het spijt ons dat het product beschadigd is. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail en we zullen je zo snel mogelijk een oplossing bieden. Stuur beschadigde artikelen niet terug zonder eerst contact met ons op te nemen.

Mail ons hier met afbeeldingen en je orderbevestiging

We kunnen niet garanderen dat er geen in de fabriek beschadigde kaarten in verzegelde dozen en pakjes zitten. Als je niet tevreden bent over de kwaliteit van de ontvangen kaarten, neem dan contact op met de desbetreffende kaartfabrikant. Uitgezonderd artikelen die beschadigd zijn tijdens verzending – zie beschadigde pakketten.

Je hebt het recht om een bestelling te annuleren of te wijzigen vóór het moment van verzending en een volledige terugbetaling te ontvangen.

Als je het product of de sport die je zoekt niet kunt vinden, vul dan ons aanvraagformulier in.

We tonen onze kaarten op onze website met verschillende afbeeldingen vanuit verschillende hoeken om je te laten zien hoe de hoeken, randen, het oppervlak en de centrering van de kaart zijn. We controleren de kaarten of ze echt zijn, maar als je er helemaal zeker van wilt zijn, bieden we veel gecertificeerde kaarten van betrouwbare Authentication & Grading Services zoals PSA, SGC, Beckett, TAG en nog een aantal meer.

We bieden geen restitutie voor producten die niet voldoen aan de gegarandeerde of gemiddelde invoegratio’s van de fabrikant. We garanderen dat al onze producten niet gearchiveerd zijn en dat er op geen enkele manier mee geknoeid is. Onze producten zijn verzegeld. Als je niet tevreden bent met de inhoud van een product dat je hebt gekocht, moet je rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant. We kunnen je hierbij helpen door contactinformatie van de fabrikant te verstrekken.

We bieden meerdere keren per jaar grote kortingen en zetten producten in de uitverkoop. Voor sommige kaarten is er een knop Maak een bod op de pagina met productdetails, waarop je een bod kunt doen en wij de onderhandeling starten.

Als je vragen hebt over een kaart, doos, pakket, product, je bestelling of de verzending kun je onze klantenservice bereiken op onze contactpagina en het webformulier invullen of ons een e-mail sturen naar info@sports-cards.nl. We proberen zo snel mogelijk te reageren, maar in ieder geval binnen 24 uur.